Long time no update......again.

Som de flesta uppmärksammat så har det inte hänt så mycket på bloggen, men det har faktiskt hänt en del på Fjöse, eller i alla fall intill Fjöse!

För några veckor började jag ju med veboa, och nu har jag haft gedigen hjälp med att fixa till den..


Och förra veckan (när jag hade semester) så hjälpte även storfiskarMattias till (mellan fjällturer och fiskafängen)..


Och nu i helgen så blev det nästan färdigt..


Knutbrädorna har Zandra grundmålat och de ska "bara" skruvas upp och dörren ska grönmålas, men grönmålarKarin har semester så det får väl dröjja ett tag.

Nu har jag snart semester, så då kanske det händer lite mera på självaste Fjöset.....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback