Stort hål i väggen..

Jodå det jobbas en del på semestern kan man säga och jag har stämpat en hel del också..



Stocken som ska in i "gapet" ovanför portarna ligger framför och är tillyxad och hopskarvad med stolpen som ska stå mitt emellan portarna, lite trixit och små jox, skulle förståss haft en bild på det med, men det får bli vid ett senare tillfälle..

Jag har även en bild på "lyftet" när jag och Oliver tog bort den gamla stocken..



Säger inte så mycket, men herre gud vad smidigt det är med Stämp, jag stod på utsidan och pumpade domkraft och oliver stod på insidan och drog efter Stämp, när domkraften vickade (vilket den gör ideligen) så hängde Fjöset kvar på Stämpen... :-)

Imorgon ska vi på inflyttningsfest och stråket, men därefter börjar monteringen av den nya stocken... vi ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback