Regn regn regn...

Idag regnade det så det gick inte ens köra cementblandaren, jag började på att mura grunden, men efter att jorfelsbrytaren vägrade gå igång efter tretton avbrott, så var det bara att lägga ned detta och det var ju tur att jag beslutade mig för att hålla till inomhus med tanke på vad som senare skulle komma...



Åska och regn så man fick vara glad att Fjöse inte skakade av domkrafterna.

Näe, det fick bli rivning i stället och rivning det blev. Den forna timmerväggen mellan förrådet och verkstaden är numera ett minne blott..



Stockarna ska användas för att sätta igen den nuvarande garageporten, ja just ja, jag har ju inte berättat att det blir garage på tvären i stället, och att infarten ska vara inifrån gården, det blir MYCKET bättre och man slipper stå ute på vägen när man öppnar garageportarna för att parkera bilen!

Och mörkt blev det..



Återigen fick den trogna halogenstrålkastaren kasta sitt sken inne i Fjöset..

Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback