Småprojekt

I helgen monterade jag och Oliver gungställningen!


Kommentarer
Postat av: Niklas

Tjenare! Fastnade på din blogg. Vilket hästjobb du gjort! Jag skulle vilja fråga dig om lite tips avseende lyft av timmerhus. Du kan väl svara mig på mail om du har lust?

/Niklas

2012-07-11 @ 15:45:05
Postat av: Reidar

Japp, det kommer ett mail så snart jag kommer åt bloggen, det är tydligen nåt fel på appen så jag måste ha en dator!

Vad undrar du över?

/Reidar

2012-07-26 @ 23:51:22
Postat av: Camilla

Vilken mysig bild du har av dina pojkar :o) Men är fjöse klart nu ? .. var ju lite fattigt med bilder under denna sommar.. hihi

2012-08-02 @ 16:14:09
Postat av: Reidar

Har inte blivit så mycket i sommar, har mest fiskat och njutit av regnet! kommer kanske nån bild framöver, men blogg-appen funkar inte så det är så bökigt att få hit bildran!

2012-08-06 @ 10:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback