Nytt försök att lura han där uppe!

Nu är det HÖST! redan vid 19 tiden är det så pass mörkt att man inte ser skillnad på Heineken och Carlsberg, och inte är det lätt att snickra på Fjöset heller, jag har tidigare lurat regnet med gigantiska vindfång, allt för att det ska sluta regna och då började det blåsa, nu har jag satt plast för fönstren för att hålla snön utanför Fjöse och då lär väl storsjön stiga så det blir blött underifrån, dessutom har jag monterat 500W lampor på utsidan, så jag ska kunna snickra även om mörkret kryper på tidigt på dagarna, men då lär han väl fixa strömavbrott istället?



Om allt går som jag tänkt, så ska taket på och gjutform snickras i helgen, för John P har lovat över 5+ i några dagar nästa helg och då ska det blandas betong igen, men det kräver ju MYCKET flyt förståss, och inge strömavbrott..


Kommentarer
Postat av: Mathew

Men inte behöver du väl oroa dig för snö redan, det är fortfarande sommartid vettu. Värre det där med stigande Storsjö, jag minns höstvågorna som slog in genom fönstren när vi bodde på Byvägen. Inte å leka med. Men det ordnar sig nog!!

2009-10-10 @ 23:02:59
URL: http://blogg.eskilsson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback